Het kan zijn dat u niet tevreden bent met de uitvoering van het vervoer. Uw klacht, vraag of suggestie kunt u melden aan de Klantenservice van De Taxi Gigant via een van onderstaande contactmogelijkheden:

Internet:
U kunt ons via het internet 24/7 bereiken.  Via onze website kunt u gebruik maken van
* Online formulier
* E-mail: Planning@detaxigigant.nl

Telefoon:
085 105 0593 Van maandag t/m vrijdag is onze afdeling Klantenservice tussen 09.00 en 17.00 uur telefonisch bereikbaar voor een inhoudelijke bespreking.

Per Post:
De Taxi Gigant T.a.v Klantenservice Tappersheul 2 3421TM Oudewater

Werkwijze:
Na ontvangst van uw reactie ontvangt u direct een ontvangstbevestiging. Binnen drie werkdagen ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie.
Wij onderzoeken uw klacht, vraag of suggestie op zorgvuldige wijze. Dit kan betekenen dat een inhoudelijke reactie langer op zich laat wachten. Is dit het geval dan informeren wij u daarover. Voor nadere vragen kan het van belang zijn dat wij telefonisch contact met u opnemen. Wij verzoeken u uw telefoonnummer waarop u bereikbaar bent bij uw reactie te voegen.

Kwaliteit:
Ontvangen geanonimiseerde reacties worden door ons geëvalueerd en gebruikt voor verbetering van onze dienstverlening.

Geschillencommissie taxivervoer
In het geval u van mening bent dat wij uw klacht niet naar behoren hebben behandeld kunt u terecht bij de geschillencommissie taxi. Voor verdere informatie verwijzen wij u graag naar hun website.

https://www.degeschillencommissie.nl